صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

وبلاگی درباره
صنعت بسته بندی
شرکت های بسته بندی
انواع دستگاه بسته بندی
شیوه های بسته بندی
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی مواد صنعتی
بسته بندی خانگی
دستگاه بسته بندی خانگی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه بسته بندی خشکبار تنوع بسیاری در بازار بسته بندی ایران دارد. وب سایت پی پک در مطلب زیر به طور کامل به همراه ویدئو و مطلب به توضیح انواع دستگاه بسته بندی خشکبار پرداخته است. برای بررسی کامل دستگاه های بست بندی خشکبار میتوانید به مطلب زیر مراجعه کنید. همچنین شماره تلفن های مندرج در وب سایت امکان تماس و دریافت اطلاعات در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار را فراهم کرده است

کلیک کنید: دستگاه بسته بندی خشکبار


دستگاه بسته بندی آجیل در منزل

دستگاه بسته بندی آجیل در منزل نیز تنوع بسیاری در بازار بسته بندی ایران دارد. در این خصوص وب سایت پی پک در مطلب زیر به طور کامل به همراه ویدئو و مطلب به توضیح انواع دستگاه بسته بندی آجیل در منزل پرداخته است. لذا برای بررسی کامل دستگاه های بست بندی آجیل در منزل هم میتوانید به مطلب زیر مراجعه کنید. همچنین دراین خصوص شماره تلفن های مندرج در وب سایت امکان تماس و دریافت اطلاعات در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی آجیل در منزل را فراهم کرده است

کلیک کنید: بسته بندی آجیل در منزل


دستگاه بسته بندی پسته

دستگاه بسته بندی پسته تنوع بسیاری در بازار بسته بندی پسته ایران دارد. وب سایت فروشگاه پی پک در مطلب زیر به طور کامل به همراه ویدئو و مطلب به توضیح انواع دستگاه بسته بندی پسته پرداخته است. برای بررسی کامل دستگاه های بست بندی پسته میتوانید به مطلب زیر نیز مراجعه فرمایید. همچنین شماره تلفن های مندرج در وب سایت پی پک امکان تماس و دریافت اطلاعات در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی پسته را فراهم نموده است.

کلیک کنید: دستگاه بسته بندی پسته

  • پی پک
  • ۰
  • ۰

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی

با توجه به تنوع دستگاه های بسته بندی در ایران در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی میتوان گفت، چند دسته ی دستگاه های بسته بندی خانگی، دستگاه های بسته بندی صنعتی و همچنین دستگاه های بسته بندی ساده و دستی سه دسته اصلی را از لحاظ قیمتی شامل میشوند. برای این منظور برای آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت دستگاه بسته بندی


قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

بر همین اساس انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی را میتوان از بین انواع دستگاه بسته بندی خانگی و صنعتی انتخاب نمود. معمولا برای انواع بسته بندی ساده از دستگاه های دستی و برای بسته بندی های پیشرفته تر از دستگاه های اتوماتیک و صنعتی استفاده میشود.  برای مشاهده تمامی قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی و جزئیات بیشتر بر لینک زیر کلیک کنید. 

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی



قیمت دستگاه بسته بندی وکیوم

از میان دستگاه های بسته بندی موجود در بازار، دستگاه بسته بندی وکیوم یکی از رایج ترین دستگاه هاست . خصوصا در باره بسته بندی مواد غذایی و حساس وکیوم یکی از بهترین گزینه ها در میان دستگاه های بسته بندی میان رده است. بر این اساس برای مشاهده تمامی دستگاه های بسته بندی وکیوم و آگاهی از قیمت آنها به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی وکیوم


  • پی پک
  • ۰
  • ۰

دستگاه سلفون کش 

یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنعت بسته بندی خانگی و صنعتی، دستگاه های سلفون کش هستند. دستگاه های سلفون کش معمولا به صورت دستی و کوچک و یا به صورت بزرگ و برای بسته بندی های حجیم کاربرد دارند. 

دستگاه سلفون کش دستی

دستگاه سلفون کش دستی در واقع یکی از سریع ترین دستگاه های بسته بندی به صورت سلفون است. این دستگاه دارای سینی تفلون و همچنین کفی نسوز برای بسته بندی هرچه سریعتر است.
لینک فیلم+مطلب در خصوص دستگاه سلفون کش دستی


دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه بسته بندی خانگی از تنوع بسیاری برخودار است. در این بین کسانی که قصد بسته بندی سلفون در منزل را دارند میتوانند یکی از دستگاه های سلفون کش خانگی را برای استفاده انتحاب کنند. 
لینک فیلم+مطلب در خصوص دستگاه سلفون کش خانگی




  • پی پک
  • ۰
  • ۰

نکاتی درباره دستگاه بسته بندی حبوبات

بسته بندی جزئی:

بسته بندی حبوبات با انواع دستگاه بسته بندی حبوبات از جمله دستگاه های دوخت ریلی، دستگاه های بسته بندی وکیوم، دستگاه دوخت دستی و ... قابل انجام است.

آنچیزی که مشخص است برای بسته بندی حبوبات به صورت خانگی یکی از بهترین دستگاه ها دستگاه بسته بندی ریلی عمودی است. اگر به مطلب زیر مراجعه کنید تمامی دستگاه ها با جزئیات و ویدئو توضیح داده شده اند. برای مثال دستگاه ریلی به دو دستگاه عمودی و ریلی تقسیم میشود که برای بسته بندی حبوبات اغلب از نوع عمودی آن استفاده میشود. 

بسته بندی حبوبات


بسته بندی کارتنی 

پس از بسته بندی جزئی محصولات در خصوص بسته بندی کارتنی برای ارائه به بازار بایستی اشاره کرد که انواع دستگاه بسته بندی کارتنی مانند تسمه کش دستی و همچنین تسمه کش برقی از دستگاه های مناسب برای اینکار هستند. مطلب زیر به طور کامل به توضیح در خصوص انواع بسته بندی کارتنی و همچنین نکات و ویدئوهای آنها میپردازد.

دستگاه بسته بندی کارتن

دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش برقی




  • پی پک