صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

وبلاگی درباره
صنعت بسته بندی
شرکت های بسته بندی
انواع دستگاه بسته بندی
شیوه های بسته بندی
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی مواد صنعتی
بسته بندی خانگی
دستگاه بسته بندی خانگی

  • ۰
  • ۰

خط بسته بندی مواد غذایی و خوراکی

در این مطلب به طور کامل به توضیح در خصوص انواع خط بسته بندی صنعتی میپردازیم. همچنین بهترین انواع این دستگاه ها و خطوط آنها را برای مطالعه بیشتر در اختیار شما قرار خواهیم داد.


خط بسته بندی خشکبار 

یکی از خطوط رایج در بسته بندی مواد غذایی خط بسته بندی خشکبار است. این خط شامل انواع دستگاه های بوجاری، بالابرهای خشکبار، دستگاه های پولیش و چند توزین است. در مطلب زیر به طور کامل به توضیح مواردی در خصوص خط بسته بندی خشکبار پرداخته شده. همچنین برای آگاهی از قیمت ها میتوانید با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید:

خط بسته بندی خشکبار صنعتی


خط بسته بندی سبزیجات تازه و سرخ شده

خط بسته بندی سبزیجات تازه بنا بر این که قصد چه نوع بسته بندی را دارید، به دستگاه های مختلفی تقسیم میشود. در همین راستا بایستی عنوان داشت که انواع این بسته بندی ها دارای دستگاه های مشترکی از جمله دستگاه شستشوی سبزی جات و دستگاه های ریشه زنی و خرد کن هستند. برای مطالعه و آگاهی از قیمت ها لینک زیر را دنبال کنید:

خط بسته بندی سبزیجات


خط بسته بندی خرما

خرما به عنوان یکی از مواد غذایی مصرفی و محبوب در میان ایرانیان نیازمند بسته بندی بهداشتی و همچنین در قالب های  متفاوتی است. همچنین انواع خرما خشک و خرمای تازه دارای دستگاه های مشترکی از جمله در شستشوی خرما و همچنین در بسته بندی آن هستند. به همین منطور برای اطلاعات بیشتر در خصوص خط بسته بندی خرما لینک زیر را مطالعه نمایید.

خط بسته بندی خرما



خط بسته بندی حبوبات 

خط بسته بندی حبوبات از بسیاری جهات دارای دستگاه های مشترکی با خط بسته بندی خشکبار است. این خط نیز دارای انواع دستگاه بالابر، دستگاه بوجاری حبوبات، دستگاه پولیش و هچنین دستگاه های چند توزین برای بسته بندی مکانیزه است. در  مطلب زیر به طور کاملی به شرح این دستگاه ها پرداخته ایم:

خط بسته بندی حیویات و خشکبار


خط بسته بندی میوه تازه و خشک شده

بسته بندی میوه در سالهای اخیر رواج بسیار زیادی یافته است. در همین راستا روز به روز افراد بیشتری تمایل به بکار گیری خط بسته بندی میوه تازه و خشک شده دارند. در همین راستا شناخت انواع ماشین آلات این خط اعم از دستگاه شستشوی میوه، دستگاه ها سورتینگ و همچنین دستگاه واکس زنی، اسلایسر ها و دستگاه بسته بندی میوه از اهمیت زیادی برخوردار است. 
برای مطالعه در این خصوص اینجا کلیک کنید:


خط تولید چیپس سیب زمینی صنعتی

خط تولید چیپس سیب زمینی صنعتی دارای دستگاه های متعدد متفاوتی است. این دستگاه ها به طور کامل در پست زیر معرفی شده است. 

خط تولید و بسته بندی چای کیسه ای و پاکتی 

خط تولید و بسته بندی چای کیسه ای و پاکتی بیشتر بر دو نوع بسته بندی کیسه ای و بسته بندی تی بگ است. هر دو دستگاه در مطلب زیر به طور کامل معرفی شده و همچنین اطلاعات کاملی در خصوص ظرفیت دستگاه ها و قیمت های آنان بیان شده است. در صورتی که قصد راه اندازی خط تولید و بسته بندی چای کیسه ای را دارید با شماره های تماس مندرج در پست تماس بگیرید. 


  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • پی پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی