صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

وبلاگی درباره
صنعت بسته بندی
شرکت های بسته بندی
انواع دستگاه بسته بندی
شیوه های بسته بندی
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی مواد صنعتی
بسته بندی خانگی
دستگاه بسته بندی خانگی

  • ۰
  • ۰

یکی از بسته بندی های جذاب و سودآور در میان بسته بندی محصولات خشکبار ایرانی، بسته بندی محصول پر ارزش و گران بهای پسته است. بایستی گفت بخش زیادی از این جذابیت به دلیل انحصار تولید پسته با کیفیت در جهان به نام کشور ایران است. حقیقت این است که در میان محصولات خشکبار داخلی، پسته یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری خارجی ست. 


آشنایی با انواع دستگاه بسته بندی

در خصوص این امر میتوانید پیش از اقدام برای سرمایه گذاری در این خصوص برای آشنایی بیشتر با انوع دستگاه بسته بندی به لینک زیر مراجعه کنید.

معرفی انواع دستگاه بسته بندی 

دستگاه بسته بندی پسته

دستگاه بسته بندی پسته را میتوان مشخصا از نوع دستگاه های بسته بندی خشکبار در نظر گرفت که از متداول ترین آنها دستگاه بسته بندی ریلی و یا بسته بندی وکیوم است. در خصوص بسته بندی پسته، میتوانید اطلاعات کاملتری از نحوه بسته بندی و معرفی تمامی دستگاه های بسته بندی آن را از لینک زیر مشاهده کنید.

دستگاه بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم یکی از دستگاه های بسته بندی رایج خصوصا برای بسته بندی انواع پسته تازه میباشد. عموما بسته بندی وکیوم به دلیل تزریق گاز و خروج هوا، با به تاخیر انداختن فعالیت اکسید محصولات، طول عمر محصول و کیفیت آنرا به شدت افزایش میدهد. در لینک زیر میتوانید تمامی دستگاه های وکیوم رایج در بازار ایران را مشاهده فرمایید.

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • پی پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی