صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

صنعت بسته بندی و دستگاه‌های بسته بندی

وبلاگی درباره صنعت بسته بندی و معرفی شرکت های بسته بندی و انواع دستگاه بسته بندی و شیوه های بسته بندی و

وبلاگی درباره
صنعت بسته بندی
شرکت های بسته بندی
انواع دستگاه بسته بندی
شیوه های بسته بندی
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی مواد صنعتی
بسته بندی خانگی
دستگاه بسته بندی خانگی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی و فروش دستگاه بسته بندی حبوبات

در میان انواع بسته بندی، بسته بندی حبوبات یکی از رایج ترین و همچنین محبوب ترین در بین انواع بسته بندی مواد غذایی است. با توجه به امکان این بسته بندی در منزل و همچنین محیط های کارگاهی کوچک، قصد داریم تا در این پست به معرفی دو دستگاه اصلی برای این نوع بسته بندی بپردازیم. در راستای معرفی محصولات بسته بندی مواد غذایی بایستی از پی پک به عنوان نامی آشنا و مطمئن در بازرگانی و فروش دستگاه بسته بندی مواد غذایی یاد کرد. دو محصول زیر دارای عملکرد بسیار بالا و همچنین طول عمر مناسبی در بین انواع دستگاه بسته بندی حبوبات هستند. همچنین هر دو محصول دارای گارانتی یک ساله پی پک میباشند.

پی پک | 23 85 63 55 021

دستگاه دوخت پلاست :


در صورتی که تیراژ بسته بندی از حدی پایین تر باشد و یا همچنین برای مصارف فروشگاهی، دستگاه دوخت پلاست یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در میان ابزارهای دوخت ساده است. در خصوص خرید دستگاه دوخت پلاست بایستی به سلامت المنت و ترانس دستگاه آگاه باشید. همچنین جنس بدنه دستگاه بهتر است از استیل و یا آلومینیوم با کیفیت باشد. دستگاه بالا سری دوخت پلاست Hualian با یک سال گارانتی و همچنین بدنه آلومینیوم و دوخت با عرض کاملا استاندارد است.

دستگاه دوخت ریلی :


دستگاه دوخت ریلی با مزبت سرعت عمل بالا و همچنین امکان تاریخ زنی هم زمان یکی از بهترین دستگاه ها برای انواع بسته بندی حبوبات و خشکبار است. در خصوص دستگاه دوخت ریلی سلامت دینام و ترانس دستگاه و همچنین کشش قابل قبول کانوایر از مهمترین موارد در هنگام خرید است. دستگاه بالا مدل ریلی دستگاه دوخت برند Hualian میباشد.
  • پی پک
  • ۰
  • ۰

بسته بندی حبوبات در منزل یکی از انواع بسته بندی خانگی تلقی میشود. پیش از هر چیز بایستی به چند سوال در خصوص این نوع بسته بندی پاسخ داد:

1. دستگاه بسته بندی خانگی مورد نیاز برای این کار چیست؟

در کل برای آگاهی و شناخت در خصوص انواع دستگاه بسته بندی خانگی میتوان آنها را به دستگاه های نیمه اتوماتیک و دستی تقسیم بندی کرد. بسته به سرمایه و حجم بسته بندی مورد نظرتان میتوانید یکی از این نوع دستگاه ها را انتخاب کنید.


2. دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی دستی چیست؟

به این دستگاه ها به اصطلاح دستگاه دوخت و یا دستگاه بسته بندی دستی نیز میگویند. عملکرد دوخت در این دستگاه ها کاملا دستی و مبتنی بر سرعت اپراتور دوخت است.


3. دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی نیمه اتوماتیک چیست؟

دستگاه های دوخت ریلی یکی از انواع دستگاه های بسته بندی مناسب کارگاهی و یا خانگی هستند. این دستگاه ها با امکان تاریخ زنی هم زمان و همچنین دوخت سریع یکی از گزینه های مناسب برای بسته بندی خانگی حبوبات هستند.

  • پی پک
  • ۰
  • ۰

دستگاه بسته بندی انواع بسیار متنوعی دارند. به مرور در این وبلاگ به انواع خانگی و صنعتی این دستگاه ها میپردازیم.

دستگاه های بسته بندی خانگی بایستی دارای اندازه کوچک و ولتاژ خانگی 220 ولت باشند.

همچنین بایستی برای بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی دارای بدنه استیل نیز باشند.

داشتن گارانتی یکی از مزایای جدی خرید این دستگاه هاست.

بازرگانی و فروش پی‌پک سالهاست در زمینه فروش ، گارانتی و پشتیبانی دستگاه های بسته بندی در حال فعالیت است.

شماره تلفن فروشگاه پی پک در تهران

23 85 63 55 021

  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • پی پک
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • پی پک